Wil je als eindgebruiker gebruikmaken van een van onze diensten? Gebruik het contactformulier en we brengen je graag in contact met een van onze partners.
My-Connect is dé cloud telefonieoplossing, gebaseerd op het Telepo platform. Dit unieke communicatieplatform bevat alle mogelijke telefonie toepassingen waar bedrijven en organisaties behoefte aan hebben, van gewoon bellen met een vast toestel tot een geïntegreerde oplossing tussen verschillende toestellen.
My-Connect Telepo werkt met vaste toestellen, handsets, softphones en smartphones, en heeft voor iedere gebruiker meerwaarde, van standaard gebruiker en receptioniste tot callcenter agent.
My-Connect is jouw telefooncentrale, waar je ook bent. Op kantoor, onderweg of thuis. Het enige dat je nodig hebt is een internetverbinding. Zonder een fysieke telefooncentrale op locatie te hebben staan, kun je gebruikmaken van alle functionaliteiten van de meest uitgebreide centrales, waardoor My-Connect Telepo zeer flexibel en schaalbaar is. Je betaalt alleen voor de functionaliteiten per gebruiker. Dit allemaal zonder grote investeringen en met alleen maandelijkse kosten.
My-Connect Telepo Cloud SolutionsHet My-Connect Telepo cloud platform is volledig redundant uitgevoerd over diverse datacenters verspreid over Nederland en België.
VeiligheidHet Telepo platform wordt in een aantal landen al jaren als dé cloudoplossing gezien en gebruikt.
De voordelenBetrouwbaar cloud platform gebaseerd op Telepo. Eenvoud: een geavanceerd systeem dat intuïtief in gebruik is met een minimum aan handelingen. Volledig in controle over of, hoe en waar je bereikbaar wil zijn.
De basis gebruiker beschikt over de standaard PBX funcionaliteiten
Uitgebreid met Softphone+, Presence inzicht en chat mogelijkheden
Uitgebreid met Mobile+, Presence inzicht en bellen via mobiele app
Uitgebreid met functionaliteiten van My-Connect Telepo Mobiel en kantoor
De Basis gebruiker beschikt over de volgende standaard PBX functionaliteiten:
Kan onderdeel zijn van:
Daarnaast heeft de gebruiker toegang tot een eigen persoonlijke webpagina waarop de presence kan worden aangepast, de gesprekshistorie kan worden ingezien, contacten kunnen worden beheerd, persoonlijke instellingen kunnen worden aangepast en persoonlijke routeringen kunnen worden ingesteld.
De My-Connect Kantoor gebruiker bestaat uit de functionaliteiten vanuit de basis gebruiker, uitgebreid met:
Kan onderdeel zijn van:
Softphone+ biedt de gebruiker de mogelijkheid om in de applicatie gemakkelijk de eigen presence aan te kunnen passen, met eventueel een extra notitie. Een gesprek verschijnt in de vorm van een pop-up veld, waarbij direct een aantal acties kunnen worden ondernomen, waaronder het doorverbinden, het in de wacht plaatsen, parkeren en opnemen van een gesprek en het starten van een conferentie. Daarnaast is het mogelijk eenvoudig een gesprek te verplaatsen naar één van uw andere devices.
De My-Connect Mobiel gebruiker bestaat uit de functionaliteiten vanuit de Basis Gebruiker, uitgebreid met:
Bellen via de mobiele app:
Kan onderdeel zijn van:
My-Connect Basis Gebruiker uitgebreid met:
De wensen en behoeften van diverse gebruikers binnen een bedrijf kunnen sterk wisselen. Ook is niet iedere gebruiker in te delen in één van de profielen van My-Connect. Daarom is er de mogelijkheid om extra functionaliteiten toe te voegen voor een perfect pakket op maat!
Bijvoorbeeld: Huntgroep, ACD, Attendant, IVR, Exchange Connect, MiTeam Collaboration en Conferencing.
Bekijk hieronder of je vraag erbij zit. Zo niet dan helpen we je graag direct persoonlijk verder.
Wil je als eindgebruiker gebruikmaken van een van onze diensten? Gebruik het contactformulier en we brengen je graag in contact met een van onze partners.
My-Connect
Eisenhowerweg 16
5466 AC Veghel
T 088 011 04 00
sales@my-connect.nl
Wil je My-Connect partner worden? Gebruik het contactformulier en we nemen zo spoedig mogelijk contact op om de mogelijkheden te bespreken.