Dienst

My-Connect
Subscription.

My-Connect Subscription is gebaseerd op Mitel MiVoice Business, dat een Enterprise grade UC- en Contact Center-oplossing biedt. My-Connect Subscription gaat tot ruim 7.000 gebruikers en is gevalideerd op een groot aantal SIP Trunk providers.

De voordelen

Stabiel en veilig.

De oplossing My-Connect Subscription komt in veel verschillende klantsituaties tot zijn recht. Vanwege de stabiliteit en veiligheid is My-Connect Subscription ook zeer geschikt voor organisaties in de zorg, financiële sector, hospitality, retail en overheid. Daarbij integreert de oplossing naadloos met een groot aantal applicaties uit deze verticals.

Core verticals:

Healthcare

Overheid

Retail

Financiële sector

Hospitality

De voordelen

Functionaliteiten
My-Connect Subscription.

De superieure Collaboration- en Contact Center-oplossingen van My-Connect Subscription bieden PBX features, advanced call control, mobility en IP desk phone opties zodat je klant de keus heeft waar en hoe ze communiceren. Je klanten kunnen voor communicatie kiezen uit telefonie, chat, videoconferencing, scherm delen, bestanden delen en meer, allemaal in één oplossing.

De voordelen

Functionaliteiten
My-Connect Subscription.

De superieure Collaboration- en Contact Center-oplossingen van My-Connect Subscription bieden PBX features, advanced call control, mobility en IP desk phone opties zodat uw klant de keus heeft waar en hoe ze communiceren. Uw klanten kunnen voor communicatie kiezen uit telefonie, chat, videoconferencing, scherm delen, bestanden delen en meer, allemaal in één oplossing.

Jouw opties

Eenvoud
voor de partner.

My-Connect Subscription is eenvoudig te beheren en administreren met een op de cloud gebaseerd gebruikersbeheerplatform dat dagelijkse gebruikersbeheertaken vereenvoudigt. My-Connect subscription is beschikbaar in drie licenties: 

Aanvullende hardware.