Dienst
My-Connect Dialogue.
My-Connect Dialogue is de Cloud bedienpost-service van Pridis voor attendants en agents. My-Connect Dialogue brengt de verschillende informatie- en communicatiekanalen van een organisatie op één plaats binnen. Deze Cloud-dienst verbetert bestaande UC- of Contact Center-oplossingen. Chat-functionaliteit is inbegrepen en het ondersteunt Braille. De dienst is gebruiksvriendelijk voor zowel partner als eindklant en is gecertificeerd voor Microsoft Teams.
De voordelen
Bedienpost voor
attendants en agents.
De voordelen
Integratie met
vele platformen.
My-Connect Dialogue brengt de communicatiekanalen van verschillende platformen bij elkaar voor overzicht en controle voor elke attendant en agent. Telefonie, webchat, Microsoft Teams chat, Whatsapp, een CRM-gateway om te koppelen op Dynamics: My-Connect Dialogue brengt de stromen bij elkaar en biedt inzicht over alle platformen welke medewerker beschikbaar is.
Jouw opties
My-Connect Dialogue
en Microsoft Teams.
Gebruikt je klant Microsoft Teams in combinatie met een apart telefonieplatform? My-Connect Dialogue brengt de communicatie en presence van beide oplossingen samen in de Cloud bedienpost. Gebruikt je klant uitsluitend Microsoft Teams voor communicatie? Dan is My-Connect Dialogue zeker een goede optie aangezien Teams geen attendant functionaliteit kent.