Dienst

My-Connect Telepo.

My-Connect is dé cloud telefonieoplossing, gebaseerd op het Telepo platform. Dit unieke communicatieplatform bevat alle mogelijke telefonie toepassingen waar bedrijven en organisaties behoefte aan hebben, van gewoon bellen met een vast toestel tot een geïntegreerde oplossing tussen verschillende toestellen.

De voordelen

Cloud telefonie
My-Connect Telepo.

My-Connect Telepo werkt met vaste toestellen, handsets, softphones en smartphones, en heeft voor iedere gebruiker meerwaarde, van standaard gebruiker en receptioniste tot callcenter agent.

Meer informatie

Download de
brochure!

Meer weten over My-Connect Telepo? Download dan de gratis brochure!

Jouw opties

Altijd en op elk
toestel beschikbaar.

My-Connect Telepo is jouw telefooncentrale, waar je ook bent. Op kantoor, onderweg of thuis. Het enige dat je nodig hebt is een internetverbinding.

Jouw opties

De licenties
My-Connect Telepo.

Organisatie licentie

Telefonie uit de Cloud met beide benen op de grond

  • Bezet indicatie (BLF)
  • Gesprekken opzetten
  • Mogelijkheid tot meerdere actieve gesprekken
  • Schakelen tussen meerdere gesprekken
  • Gespreksovername
  • Gespreksovername
  • Oproep omleiding
  • Nachtstand
  • Wachtstand, parkeerstand
  • Doorverbinden (blind en aangekondigd)

Kan onderdeel zijn van

  • Huntgroep

Overige

Daarnaast heeft de gebruiker toegang tot een eigen persoonlijke webpagina waarop de presence kan worden aangepast, de gesprekshistorie kan worden ingezien, contacten kunnen worden beheerd, persoonlijke instellingen kunnen worden aangepast en persoonlijke routeringen kunnen worden ingesteld.
Entry user licentie

Standaard gebruiker met uitgebreide PBX-functionaliteiten

  • Softphone+ / CTI applicatie (native) voor PC (Windows & Mac)
  • Presence inzicht andere gebruikers (via toestel en Softphone+)
  • Uitgebreide Chat / Collaboratie mogelijkheden (MiTeam)

Kan onderdeel zijn van

  • ACD groep / Attendant groep
  • Supervisor groep

Overige

Softphone+ biedt de gebruiker de mogelijkheid om in de applicatie gemakkelijk de eigen presence aan te kunnen passen, met eventueel een extra notitie. Een gesprek verschijnt in de vorm van een pop-up veld, waarbij direct een aantal acties kunnen worden ondernomen, waaronder het doorverbinden, het in de wacht plaatsen, parkeren en opnemen van een gesprek en het starten van een conferentie. Daarnaast is het mogelijk eenvoudig een gesprek te verplaatsen naar één van uw andere devices.
Premium user licentie

De Entry user uitgebreid met softphone-applicaties en ACD-functionaliteiten

  • Mobile+ (Native applicatie voor Android en IOS)
  • Presence inzicht in andere gebruikers
  • Uitgebreide Chat / Collaboratie mogelijkheden (MiTeam)

Bellen via de mobiele app

  • Terugbellen
  • Rechtstreeks (via GSM netwerk)
  • VoIP via 3G/4G en Wi-Fi

Kan onderdeel zijn van

  • ACD groep / Attendant groep
Add-on licenties

Optionele modules naast de al zeer uitgebreide functionaliteiten

  • Mobile+ (Native applicatie voor Android en IOS)
  • Presence inzicht in andere gebruikers
  • Uitgebreide Chat / Collaboratie mogelijkheden (MiTeam)

Bellen via de mobiele app

  • Terugbellen
  • Rechtstreeks (via GSM netwerk)
  • VoIP via 3G/4G en Wi-Fi

Kan onderdeel zijn van

  • ACD groep / Attendant groep
  • Huntgroepen
  • IVR menu
  • Schema's
  • Regels
  • Rapportage

Overige features

  • Voice conferentie module
  • Groeps inboxen
  • Feature codes
  • Wachtstand muziek
  • Contactboeken
  • Exchange en Google integratie
  • 5 toestellen aanmelden op 1 profiel
  • Persoonlijke wachtrij met maximaal 10 wachtenden
  • Instellen van je eigen activiteit of deze laten synchroniseren met Exchange
  • Uitgebreide routering op basis van tijd, dag, activiteit, status, bellend nummer
  • Online self service portal, waar de activiteit en routeringen ingesteld kunnen worden
  • Oproepen aannemen en doorverbinden
  • Meerdere actieve oproepen hebben en wisselen tussen de gesprekken
  • Gespreksovername
  • Bezetlampindicatie van overige gebruikers
  • Persoonlijke nachtstand
  • Call Recording
  • Voicemail (met voicemail to e-mail)
  • Verkort kiezen
  • Ad-Hoc conferentie gesprekken
  • Je eigen activiteit instellen
  • Activiteiten van overige gebruikers zien en indien vrijgegeven wijzigen
  • Aan- en afmelden voor ACD groepen
  • Basis informatie van de ACD groepen tonen zoals, aantal wachtenden, gemiddelde wachttijd, uitgevallen gesprekken
  • Gespreksafhandeling via de client (CTI). Doorverbinden, in de wacht plaatsen, parkeren 
  • Native dialer integratie voor de mobiele app
  • Starten van gespreksopname
  • Select to dial / Click to dial
  • Selecteren van de uitgaande clip
  • Notities plaatsen bij een activiteit
  • Contacten zoeken
  • Chatten, 1-op-1 of in een groep

Mobiel integratie

My-Connect Telepo heeft bewust gekozen om provider onafhankelijk te zijn. Hierdoor heb je nooit te maken met nog lopende contracten of verschillende contracten bij verschillende providers. De integratie gebeurt op softphone app niveau. Echter kunnen wij met onze My-Connect VAMO oplossing ook mobiele gebruikers volledig integreren.

ACD-groepen

Met de Premium user worden alle ACD-functionaliteiten vrijgegeven. In de Telepo-organisatie kan dan een onbeperkt aantal ACD-groepen worden aangemaakt.
  • Advanced reporting
  • Dashboard
  • CTI-integratie
  • Tollring call recording
  • Trunking

Veelgestelde vragen (FAQ)

1Is My-Connect wel veilig? Jullie koppelen via het publieke internet?
Toestellen die zijn geprovisioned door My-Connect worden standaard voorzien van SIPS over TLS en SRTP. Daarnaast verloopt de communicatie van de softphone en mobile app ook volledig encrypted.
2Hoeveel devices kan ik per gebruiker koppelen?
Tot maximaal 5 devices per gebruiker. Dit kan een vast SIP toestel, softphone, smartphone, et cetera zijn.
3Ik heb al een My-Connect hosted centrale, kan ik op ieder moment up-en downgraden in het aantal actieve gebruikers?
Ja, up en downgraden van je systeem kan per kalendermaand.
4Moet ik een vast toestel aansluiten?
Nee, het is ook mogelijk om gebruik te maken van alleen de Softphone+ of de Mobile+ app en daarmee toch wereldwijd bereikbaar te zijn via je vaste telefoonnummer.
5Ik heb reeds SIP toestellen van een ander merk, kan ik deze ook gebruiker in combinatie met My-Connect?
Ja, vanaf het basis gebruikers profiel is het al mogelijk om 3rd party SIP devices aan te sluiten. Let er wel op dat functionaliteiten per type device kunnen verschillen.
6Kan ik mijn SIP toestel ook thuis aansluiten?
Ja, een door My-Connect geprovisioned toestel kan overal verbinding maken met de hosted centrale.
7Ik wil graag gebruik gaan maken van de mobile+ applicatie, kan dit met iedere provider?
Ja, iedere provider kan gebruik maken van onze Mobile+ app, let er wel op dat er een databundel beschikbaar is en dat de gebruikte smartphone minimaal is voorzien van Android 6.0> of iOS 11>.
8Is de softphone+ applicatie ook beschikbaar voor Mac OS?
Ja, de Softphone+ applicatie is beschikbaar voor gebruikers van Windows Vista en nieuwer, maar ook voor MacOS X en nieuwere systemen.
9Is het mogelijk om zelf mijn bereikbaarheid te regelen zonder dat ik daarbij afhankelijk ben van een installatie partner?
Ja, My- Connect is dé hosted centrale waarmee u uw eigen bereikbaarheid op ieder willekeurig moment van de dag op ieder willekeurig device kunt regelen! Heeft u bijvoorbeeld een Smart-TV in huis, dan kunt u zelfs via uw TV uw bereikbaarheid regelen!
10Kan ik zelf de openingstijden en meldingsteksten aanpassen in mijn organisatie?
Ja, per gebruiker kunnen de rechten worden toegekend om zelf via de web portal de openingstijden en meldingsteksten van het bedrijf te wijzigen en zelfs voorruit te plannen, bijvoorbeeld in het geval van een geplande bedrijfssluiting.
11Kan ik binnen alle gebruikersprofielen de eigen presence worden ingesteld?
Ja, het instellen van de eigen presence is alle gebruikersprofielen beschikbaar, deze kan altijd ingesteld worden via een persoonlijke webpagina.
12Ik heb al meerdere vaste telefoonnummers, kan ik deze allemaal meenemen naar mijn nieuwe My-Connect omgeving?
Ja, deze zogeheten portering verzorgen wij voor de klant.
13Kan Teams gekoppeld worden?
Ja, Teams kan gekoppeld worden voor zowel de afhandeling van voice gesprekken, als het synchroniseren van presence profielen.
14Kan mijn exchange agenda gesynchroniseerd worden?
Exchange kan gekoppeld worden. Dit kan zowel op basis van onderwerp, beschikbaarheid, locatie en prive gemarkeerde afspraken. Hiervoor kan een mapping worden aangemaakt.
15Wordt Office 365 ook ondersteund?
De ondersteunde exchange versies zijn: Exchange 2007 SP1, 2010, 2013 en Office 365.
16Is het mogelijk om My-Connect in te zetten in onze meeting room?
Ja, via de Snom Meeting Point beschikt u over zowel een audio als video meeting room volledig geprovisioned en beveiligd.
17Ik heb een kantoor met meerdere vestigingen. Kan ik My-Connect op alle vestigingen inzetten en toch werken als één organisatie?
Ja, je kunt je My-Connect cloud centrale vanaf iedere willekeurige plek met een internetverbinding benaderen en kunt daarom altijd uw collega’s intern oproepen en presence statussen zien.

Aanvullende hardware.