1Is My-Connect wel veilig? Jullie koppelen via het publieke internet?
Toestellen die zijn geprovisioned door My-Connect worden standaard voorzien van SIPS over TLS en SRTP. Daarnaast verloopt de communicatie van de softphone en mobile app ook volledig encrypted.
2Hoeveel devices kan ik per gebruiker koppelen?
Tot maximaal 5 devices per gebruiker. Dit kan een vast SIP toestel, softphone, smartphone, et cetera zijn.
3Ik heb al een My-Connect hosted centrale, kan ik op ieder moment up-en downgraden in het aantal actieve gebruikers?
Ja, up en downgraden van je systeem kan per kalendermaand.
4Moet ik een vast toestel aansluiten?
Nee, het is ook mogelijk om gebruik te maken van alleen de Softphone+ of de Mobile+ app en daarmee toch wereldwijd bereikbaar te zijn via je vaste telefoonnummer.
5Ik heb reeds SIP toestellen van een ander merk, kan ik deze ook gebruiker in combinatie met My-Connect?
Ja, vanaf het basis gebruikers profiel is het al mogelijk om 3rd party SIP devices aan te sluiten. Let er wel op dat functionaliteiten per type device kunnen verschillen.
6Kan ik mijn SIP toestel ook thuis aansluiten?
Ja, een door My-Connect geprovisioned toestel kan overal verbinding maken met de hosted centrale.
7Ik wil graag gebruik gaan maken van de mobile+ applicatie, kan dit met iedere provider?
Ja, iedere provider kan gebruik maken van onze Mobile+ app, let er wel op dat er een databundel beschikbaar is en dat de gebruikte smartphone minimaal is voorzien van Android 6.0> of iOS 11>.
8Is de softphone+ applicatie ook beschikbaar voor Mac OS?
Ja, de Softphone+ applicatie is beschikbaar voor gebruikers van Windows Vista en nieuwer, maar ook voor MacOS X en nieuwere systemen.
9Is het mogelijk om zelf mijn bereikbaarheid te regelen zonder dat ik daarbij afhankelijk ben van een installatie partner?
Ja, My- Connect is dé hosted centrale waarmee u uw eigen bereikbaarheid op ieder willekeurig moment van de dag op ieder willekeurig device kunt regelen! Heeft u bijvoorbeeld een Smart-TV in huis, dan kunt u zelfs via uw TV uw bereikbaarheid regelen!
10Kan ik zelf de openingstijden en meldingsteksten aanpassen in mijn organisatie?
Ja, per gebruiker kunnen de rechten worden toegekend om zelf via de web portal de openingstijden en meldingsteksten van het bedrijf te wijzigen en zelfs voorruit te plannen, bijvoorbeeld in het geval van een geplande bedrijfssluiting.
11Kan ik binnen alle gebruikersprofielen de eigen presence worden ingesteld?
Ja, het instellen van de eigen presence is alle gebruikersprofielen beschikbaar, deze kan altijd ingesteld worden via een persoonlijke webpagina.
12Ik heb al meerdere vaste telefoonnummers, kan ik deze allemaal meenemen naar mijn nieuwe My-Connect omgeving?
Ja, deze zogeheten portering verzorgen wij voor de klant.
13Kan Teams gekoppeld worden?
Ja, Teams kan gekoppeld worden voor zowel de afhandeling van voice gesprekken, als het synchroniseren van presence profielen.
14Kan mijn exchange agenda gesynchroniseerd worden?
Exchange kan gekoppeld worden. Dit kan zowel op basis van onderwerp, beschikbaarheid, locatie en prive gemarkeerde afspraken. Hiervoor kan een mapping worden aangemaakt.
15Wordt Office 365 ook ondersteund?
De ondersteunde exchange versies zijn: Exchange 2007 SP1, 2010, 2013 en Office 365.
16Is het mogelijk om My-Connect in te zetten in onze meeting room?
Ja, via de Snom Meeting Point beschikt u over zowel een audio als video meeting room volledig geprovisioned en beveiligd.
17Ik heb een kantoor met meerdere vestigingen. Kan ik My-Connect op alle vestigingen inzetten en toch werken als één organisatie?
Ja, je kunt je My-Connect cloud centrale vanaf iedere willekeurige plek met een internetverbinding benaderen en kunt daarom altijd uw collega’s intern oproepen en presence statussen zien.