Dienst
My-Connect Dialogue.
My-Connect Dialogue is de cloudgebaseerde operatorservice van Pridis die UC- en contactcenteroplossingen verbetert door meerdere communicatie- en informatiekanalen samen te brengen in één intuïtief platform. Het biedt meerdere tools om uit te kiezen, waaronder live en historische rapportage, AI-gestuurde verbeteringen en ingebouwde chatfunctionaliteit, inclusief braille-ondersteuning, om de efficiëntie en toegankelijkheid te verbeteren. My-Connect Dialogue is gecertificeerd voor Microsoft Teams en kan naadloos worden geïntegreerd in bestaande omgevingen, waardoor bedrijven op een slimmere, meer verbonden manier hun communicatie kunnen beheren zonder onderbrekingen.
De voordelen
Bedienpost voor
attendants en agents.
De voordelen
Waarom
My-Connect Dialogue.
Geïntegreerde braille-ondersteuning met JAWS voor visueel gehandicapte gebruikers
De voordelen
Integratie met
vele platformen.
My-Connect Dialogue brengt de communicatiekanalen van verschillende platformen bij elkaar voor overzicht en controle voor elke attendant en agent. Telefonie, webchat, Microsoft Teams chat, Whatsapp, een CRM-gateway om te koppelen op Dynamics: My-Connect Dialogue brengt de stromen bij elkaar en biedt inzicht over alle platformen welke medewerker beschikbaar is.
Jouw opties
My-Connect Dialogue
en Microsoft Teams.
Gebruikt je klant Microsoft Teams in combinatie met een apart telefonieplatform? My-Connect Dialogue brengt de communicatie en presence van beide oplossingen samen in de Cloud bedienpost. Gebruikt je klant uitsluitend Microsoft Teams voor communicatie? Dan is My-Connect Dialogue zeker een goede optie aangezien Teams geen attendant functionaliteit kent.





