Dienst

My-Connect Dialogue.

My-Connect Dialogue is de cloudgebaseerde operatorservice van Pridis die UC- en contactcenteroplossingen verbetert door meerdere communicatie- en informatiekanalen samen te brengen in één intuïtief platform. Het biedt meerdere tools om uit te kiezen, waaronder live en historische rapportage, AI-gestuurde verbeteringen en ingebouwde chatfunctionaliteit, inclusief braille-ondersteuning, om de efficiëntie en toegankelijkheid te verbeteren. My-Connect Dialogue is gecertificeerd voor Microsoft Teams en kan naadloos worden geïntegreerd in bestaande omgevingen, waardoor bedrijven op een slimmere, meer verbonden manier hun communicatie kunnen beheren zonder onderbrekingen.

De voordelen

Bedienpost voor
attendants en agents.

De voordelen

Waarom
My-Connect Dialogue.

Operator console
Connecsy is de meest gebruiksvriendelijke en stabiele platformonafhankelijke console op de markt.

Live rapportage
Via Wallboard blijft uw team op de hoogte van de ontvangen oproepen, de duur en alle andere live ra pportage-informatie die u nodig heeft.


Historische rapportage
Ga dieper in op uw analyse met Florin, de historische rapportagetool van Pridis, en houd altijd de controle over uw zakelijke communicatie.
AI Functionaliteit
AI-verbeteringen zijn een onderdeel van de My-Connect Dialogue-service, zoals slimme

Geïntegreerde braille-ondersteuning met JAWS voor visueel gehandicapte gebruikers

Bent u op zoek naar een toegankelijke oplossing om uw team te helpen de communicatie goed te laten verlopen? Connecsy wordt vertrouwd door visueel gehandicapte operators wereldwijd, evenals gemengde teams van ziende en niet-ziende gebruikers. Bekijk onze video voor meer informatie over hoe deze integratie werkt!

De voordelen

Integratie met
vele platformen.

My-Connect Dialogue brengt de communicatiekanalen van verschillende platformen bij elkaar voor overzicht en controle voor elke attendant en agent. Telefonie, webchat, Microsoft Teams chat, Whatsapp, een CRM-gateway om te koppelen op Dynamics: My-Connect Dialogue brengt de stromen bij elkaar en biedt inzicht over alle platformen welke medewerker beschikbaar is.

Jouw opties

My-Connect Dialogue
en Microsoft Teams.

Gebruikt je klant Microsoft Teams in combinatie met een apart telefonieplatform? My-Connect Dialogue brengt de communicatie en presence van beide oplossingen samen in de Cloud bedienpost. Gebruikt je klant uitsluitend Microsoft Teams voor communicatie? Dan is My-Connect Dialogue zeker een goede optie aangezien Teams geen attendant functionaliteit kent.

Benieuwd hoe de operatorconsole van My-Connect Dialogue, Connecsy, werkt?

Begin met het bekijken van onze instructievideo's! Bekijk onze video voor meer informatie over hoe deze integratie werkt!

Aanvullende hardware